Monday, December 12, 2011

dah cukup kurus ke??

Hari ni nak kongsi sedikit cerita..
Saya ni mempunyai berat badan yang berlebihan..Iaitu 69kg..(masa kawen 72kg)
Rasa segan nak berjalan berdampingan degan en.suami sbb suami kecik da awet muda.hukhuk..
Bila orang lain kata saya da en.suami mcm kakak dan adek saya terasa sedikit je.Bila ada perempuan lain ngorat suami saya cemburu sedikit je..Tp bila suami plak tegur bada saya yag boolat ni saya terasa teramat sangat.Adoi.Kalu sebelum i xkesah la sangat sbb duduk jauh-jauh.Sorag di Kelatan sorang di Sarawak.Tapi bila dah duduk sekali ni memag terasa jurang di antara saya da en. suami.Jauh berbeza..bak kata orang tidak sepadan.
Makanya saya pun berusaha untuk turunkan sedikit berat bada dengan membeli korset yang ada infrared jenama A,tapi sedikit pun xberubah.Nak kata makan banyak , xplak.Frust!!!Selepas raya tahun ni (2011)saya pun try korset yang mahal.Bayar ansur-ansur sebab nak bg en. suami tengok kiter je..Korset apa?Premium Beautiful.Alhamdulillah berat badan turun 11 kg dalam tempoh lebih kurang sebulan lebih pemakaian.Maksudnya dari 69 kg kepada 58 kg.Alhamdulillah memang puas hati bila berhasil turunkan berat badan.Memang gembira sangat2 sbb pasni boley pakai kebaya.hahahha.(Saya ada buat 2 pasang kebaya untuk dipakai bila kurus,saja buat saiz kecik)Tanggal 14 Oktober iaitu sehari selepas ulang tahun persahabatan ke 8 ngan en.suami kegembiraan berganda bila disahkan mengandung 5 minggu selepas 2 tahu lebih mnegidamkan anak.Akhirnya Allah bagi rezeki jugak untuk menimang cahaya mata.
Sekarang saya dah xboley pakai Premium Beautiful tu sebab mengandung..Nanti masa berpatang saya akan pakai balik.Kita tengok plak hasilnya macam mana selepas ini..
Nanti ada kelapangan saya akan uploadkan gambo saya time kawen(72kg)dan sekarang ye..

Sapa-sapa berminat nak pakai Premium Beautiful boley la hubungi saya!!

No comments:

Post a Comment